19 de novembre de 2009

UN SECRET LLUNÀTIC



"M’ha passat una cosa extraordinària!
I resulta que ningú no creu que sigui veritat. Ja començo a 
pensar que tenen raó i que només ha estat un somni. Però tots els que m’han dit que m’ho invento són gent gran i potser per això no em poden creure. Ja sabem que els grans tenen poca capacitat de deixar volar la imaginació: se’ls acaba aviat el fil. Jo ja he decidit que si he de deixar d’imaginar, no em vull fer gran.
Tu seràs, doncs, el primer menut a qui confessaré la meva aventura nocturna. Ja em diràs si em creus o si també et sembla que ho he somniat."
Edicions de l'Albí ha publicat recentment el conte UN SECRET LLUNÀTIC, un text de Quim Pujolar que he tingut el plaer d'il.lustrar i que va rebre el 6è Premi Parcir d'Àlbum Infantil Il.lustrat 2009 .
Una història que m'estimo i una edició acurada. Molt, molt aviat a les llibreries. Nosaltres el presentarem a Navàs el 18 de desembre. A gaudir-ne!